Träning,skola,flytt och krypande bebis

Dagarna går snabbt just nu. Samtidigt som jag räknar dem så känner jag att jag inte hinner med. Nästa helg flyttar vi ut till Huddinge. Gud så skönt det ska bli att äntligen bo på rätt plats. Och att veta att vi kommer att bo där i framtiden. Så jag packar och pluggar om dagarna. Samtidigt har Bobo börjat ta sig fram i ilfart. Man hinner knappt vända sig om innan han förflyttat sig till andra delen av rummet.
Dessutom har jag ÄNTLIGEN kommit igång med träningen! Så skönt och välbehövligt, jag känner redan att jag mår så mycket bättre.
Allt är prima alltså, vi hörs snart igen!
Förresten så sitter Bobo själv sen i onsdags ! Stor kille nu...
Kommentarer
Postat av: Mammabea

Vad stor han blivit! Hur gammal är han nu? Kram

2011-01-22 @ 07:30:16
URL: http://mammabea.se
Postat av: Fredrica

Ååå vad härligt det låter. Allt med träningen, flytten (!!) och at Bobo sitter själv.

Många pussar och kramar på dig älskling :)

2011-01-23 @ 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0