ECOOL en schysst affair
2010-09-30 00:09:29 /

I kväll var D och jag på ett seminarium om ekologiska barnkläder. Det ligger nämligen en butik här i Sundbyberg som säljer ekologiska barnkläder och andra varor bland annat Fairtrade-märkta grejer. Vi fick riktigt bra information om allt vad gifter och kemikalier heter som finns i det mesta runt omkring oss. Även en massa tips om hur man gör för att minimera antalet kemikalier runt omkring våra barn speciellt.

 

Jag kan varmt rekommendera alla er som bor i Stockholms området att besöka denna butik som ligger mitt i centrala Sundbyberg. KLICKA HÄR!
Adress: Brunnsgatan 6, Sundbyberg




Någon som blir sugen ?
2010-09-29 17:05:38 / Huset

Visst är han duktig mannen min ! Detta hus är helt och hållet hans verk från grunden. Jag är stolt !

Huset från parkeringen
Verandan på framsidan
Master bedroom med öppen spis
Ett av de mindre sovrummen
Vardagsrummet övervåningen
Det stora glaspartiet
Badrummet på övervåningen
Trappan sedd från badrummet
Skorsstenen med champagnenisher

Inköp !
2010-09-29 12:43:45 / Mammaliv

.
Levi's jeans från Stadsmissionen
Body och byxor från Kappahl
Snuttis från Kappahl
Tröja, mössa, vantar och halsvärmare från H&M

Amningsbh, träningsbyxor och tshirt från H&M

föräldrargrupp
2010-09-28 23:10:46 / Mammaliv

Idag har vi varit på Bvc's föräldragrupp för första gången. D var också med som enda pappan. Det var riktigt skoj att träffa alla trevliga mammor. Ja för en gångs skull så var alla jätte trevliga trots att jag var så pass mycket yngre än dem. Efteråt tog vi med oss en utav mammorna på lunch.

 

Efter det åkte jag till Solna centrum för att  byta lite kläder som jag köpte till B förra helgen. Där mötte jag upp med Efstatia som var med och kollade på lite smått. Det blev även att jag kom hem med lite annat som jag kan visa imorgon. När vi kom hem så var vi så trötta så efter lite middag så slocknade både jag och B vid sju, och jag vaknade inte förren nu när D kröp ner för att göra natten.
Nu ska jag krypa ner och sova igen. God natt.

 


RSS 2.0