vill inte ha tutten !

Bobo har börjat med att alltid vilja stå upp i bärselen när jag bär honom. Jag har en Ergo bärsele och ni som har en sån förstår att det går att stå i den. Det är verkligen inte meningen utan de ska självklart sitta ner men han vill inte sippa ner och slappa utan spänner benen så han blir stående istället. Så i morse passade vi på att gå upp på vinden för att kolla runt lite bland alla grejer. Och som vanligt så hittade jag en massa saker som var bortglömda. Jag tog ner Bobos babygym iaf. Han gillade det inte!

 

Vi hade förövrigt ett problem imorse. Bobo som nu börjat med fast föda vill inte längre gärna amma. Han skriker så fort jag lägger honom till bröstet. Och idag var det extremt! Han skrek för allt i världen och det enda som hjälpte för att få honom tyst var att ställa sig framför TVn så att han fick titta. Men jag gav inte upp, tillslut så fick jag honom att ta tutten och han åt tills han somnade. Jag som hade tinat morotspuré till honom. Men nu har han precis vaknat och ska få lite mat. 

 

Bobo igår i sin nya matstol. I väntan på mat..
Kommentarer
Postat av: Fredrica

Guud vad stor han har blivit!!!

2010-11-11 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0