17 år

Om 1 månad blir jag 18 år!
Tänk vad jag väntat på denna dagen länge. Inte alls av samma anledning som de flesta tjejer och killar i min ålder -- att kunna gå ut på krogen eller köpa cigaretter. Jag tycker att det ska bli så förbannat skönt att få skriva på papper själv, slippa alla mellanhänder och kunna säga att jag är mamma och har vårdnad om min son medan min mamma har vårdnaden om MIG. Jag blir äntligen fri och kan ta alla mina beslut själv. Slippa gode män, myndigheter och min mammas signaturer. Snart är jag bara mig själv, mamma och Kim 921217.
Bye bye seventeen!
Kommentarer
Postat av: Johanna Rocky Iron Sparrow

Ja med tanke på det liv du lever nu med barn, lägenhet och mycket annat förstår jag att det måste vara skönt att vara 18! Jag tycker det är jätte skönt med tanke på att jag kan bli medlem på alla sidor och så! snart fyller jag iof 19, bara två månader kvar :P damn va snabbt tiden går! men grattis i förskott :D

2010-11-17 @ 19:52:10
URL: http://fuckthesystem.bloggspace.se
Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

förstår att det ska bli skönt :)



och du har nog rätt; nog mjölkstockningen som ger mig feber :/ så drygt..



hoppas vi ses snart igen :) kram och grattis i förskott!

2010-11-24 @ 12:37:21
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0