Hur ska jag göra??

Jag får jämt höra att jag uppdaterar ALLTFÖR sällan. Men jag vet inte  riktigt om jag ska blogga eller inte? Jag tycker om att blogga men jag känner mig inte ha varken tid eller fantasi för att hålla bloggen uppdaterad. Kanske en riktigt fin design skulle hjälpa! Är det någon som kan göra en åt mig så lovar jag att jag ska bli en äkta bloggerska som uppdaterar varje dag och verkligen njuter av det. För så vill jag ha det egentligen!

 

Till att börja med så behöver jag iaf en header fr det är inget fel på den designen jag redan har i grunden!

 

Tacksam för hjälp!!
Kommentarer
Postat av: Johanna Rocky Iron Sparrow

Det är ju en "mamma blogg" så det är alltid roligt att höra vad du gjort under dagen och hur du, bobo och danne mår :) om det är något speciellt ni har planerat och bara filisofi! jag känner samma sak på min blogg, jag länkar den överallt på bilddagboken, min gamla blogg och facebook men det verkar inte vara så många som läser! Det är jätte svårt :S

2010-11-23 @ 15:48:41
URL: http://sharkycomplete.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0