han sover så gott !

Jag är så stolt och glad att Bobo är så lätt att lägga om kvällarna. Han somnar strålande och sover i 5-6 timmar innan första amningen.
Mellan 19-19.30 så får ha sin gröt och så fort han ätit upp den så lägger vi oss i sängen och han får amma en stund. När jag märker att han börjar bli sömnig så lägger jag över honom i hans egen säng. Jag lägger honom på sidan och stoppar in nappen och så går jag ut ur rummet. Sen tar det upp till 20 minuter innan han somnar helt. Men han gör det oftast, ibland kan man behöva gå och säga att jag är här och hör honom och stoppa in nappen. Men för det mesta klarar han det själv.
.
Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-02 @ 22:47:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0