Stressa på !

Idag har jag fullspäckad på Att göra-listan! Och jag är lite stressad över detta.
◆ Städa
◆ Handla mat
◆ Laga/förbereda mat
◆ Hämta hem grejer som bord, glas osv
◆ Duka
◆ Se till att jag har koll på hur stereon fungerar
◆ Packa för Bobo
Imorgon ska som sagt tidigare några tjejer komma hit på lite middag. Jag har inte bjudit så många utan bara de allra närmaste eftersom vi har så ont om plats i vår lägenhet, egentligen hade jag velat bjuda in fler.
Till middag blir det iaf Tapas och temat är rött, så alla som kommer måste ha något rött på sig. Det ska bli superhärligt. Sen ska mina lite mer erfarna vänner ta mig till en bra krog. För jag känner då inte till några såna ställen.
Bobo och Danne kommer att hålla till hemma hos Dannes syster medan middagen pågår.
Kommentarer
Postat av: Anna - 20 år & mamma till Jason

Gör inte som jag gjorde på min 18 årsdag bara. Jag stressade och fixade så mycket så att jag spydde i över tolv timmar sen. (pga sprit och stress..) Så det var inte så lyckat ;)

2010-12-16 @ 08:39:42
URL: http://ingenharlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0