Jag tillbringade min jul sjuk !

Natten till den 23 så blev jag risig och supersnorig. Jaghade svårt att sova eftersom näsan var så täppt. Hela dagen spenderade jag under täcket, så den mesta av tiden försvann under sovande tillstånd. Vi hade planerat att åka ut och handla julklappar en dagen då vi inte ens hade börjat. Det blev alltså uppskjutet till självaste julafton. Kommande natt var ännu värre en den innan. Jag sov exakt Noll timmar, Danne hade hand om Bobo och han var rätt grinig så han kom inte iväg till affärerna förrän 1 timme innan stängning. Han hann iaf med att hitta någon liten klapp till alla. Kom hem och hämtade mig och så åkte vi till Dannes mor. Vi var där till halv 4 så vi missade början av Kalle. Dagen blev lugn och mysig. Vi åt god julmat, drack glögg, smaskade gott och öppnade julklappar. Det kändes bra då alla blev nöjda med vad de fick, både utav oss och av varandra. Bobo fick kläder och leksaker. Jag fick alltifrån presentkort till kastruller och kläder. Jag är fortfarande riktigt dålig, och tvivlar på att det har blivit bättre över huvud taget. Vi får se hur länge detta sitter i.
En bild på mig och käre bror på min födelsedag.
Bilder från jul kommer, alla finns i svärmors kamera, vi glömde våran hemma!
Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan, gillar du ett extra gott skratt om dagen ?

Kolla då in min blogg & skratta loss ! :)

2010-12-25 @ 19:28:59
URL: http://skrattfeber.blogg.se/
Postat av: Johanna Rocky Iron Sparrow

Krya på dig goaste! <3

2010-12-25 @ 20:59:43
URL: http://sharkycomplete.wordpress.com
Postat av: Anna - Jasons mamma

Usch :(..

Själv var jag också jätte sjuk men förra julen. :(

Du får krya på dig!

2010-12-26 @ 10:22:33
URL: http://ingenharlust.blogg.se/
Postat av: Vickan

Vilken söt blogg du har:)

Riktigt jobbigt när man blir sjuk vid jul..det har jag också varit!

Kolla gärna in min tävling på bloggen där man kan vinna ett rosa armband:)

2010-12-26 @ 21:10:49
URL: http://www.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0