Gallrat bland vännerna

Jag har ägnat lång tid till att gå igenom alla Facebookvänner jag haft. Det känns ju lite tragiskt att inse att man knappt har kontakt med hälften. Så nu är många onödiga (statusuppdateringar) borttagna.
Och om det mot förmodan skulle vara så att någon känner att den blivit bortagen under ovärdiga omstängigheter, kontakta mig. För antagligen var det just därför jag inte såg en anledning att ha dig kvar, att du inte visar något entusiasm över vår relation - som är obefintlig!
Visa ditt intresse eller förlora mitt !
.
.
.
Tjejerna bjudna på min födelsedag kommer alltid att finnas kvar i
min vännerlista på FB !
Kommentarer
Postat av: Johanna Rocky Iron Sparrow

Haha, härliga bilder! Och du kommer alltid finnas kvar på min 8'D

Pussen

2010-12-29 @ 18:37:08
URL: http://sharkycomplete.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0